Výzkum měření a hodnocení výkonnosti oboru podnikání – Bc. Veronika Říhová
Bc. Veronika Říhová
Master's thesis
Výzkum měření a hodnocení výkonnosti oboru podnikání
Research of SBU performance measurement and evaluation
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje vymezení a možnostem sledování, hodnocení a využití výkonnosti podniku na úrovni oboru podnikání. V teoretické části je vymezen pojem výkonnost podniku, dále jsou stručně popsány finanční přístupy k měření výkonnosti a vícedimenzionální přístup k měření výkonnosti na bázi Balanced Scorecard. Posléze je popsána modifikace této metody při uplatnění strategie CRM. Praktická …moreAbstract:
This diploma thesis deals with defining, monitoring possibilities, evaluation and usage of company efficiency at the level of business doing. In the theoretical part the term ?company efficiency? is defined. Next, financial approaches to measuring of company efficiency are described briefly. Multidimensional approach to company efficiency measuring based on Balanced Scorecard is also described. Finally …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2009
- Supervisor: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Říhová, Veronika. Výzkum měření a hodnocení výkonnosti oboru podnikání. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyMaster programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Řízení výkonnosti podniku s využitím metody Balanced Scorecard v konkrétním podniku
Martin Černoš -
Znalostní management a jeho uplatnění při řízení nástupnické strategie v rodinné firmě
Jan Hintnaus -
Identifikace rizik při uplatnění marketingové strategie a možnosti jejich řešení
Igor Novotný -
Testové strategie používané studenty v testech receptivních dovedností v angličtině
Eva Bumbálková -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Jasmína Fojtíková -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Elizaveta Filina -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Calvin Ferreira -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Tereza Švorcová