Ing. Oleksandra Sokalska

Diplomová práce

Internationalisation of business and global marketing

Internationalisation of business and global marketing
Anotace:
Diplomová práce "Internationalizace podnikání a globální marketing" se skládá z teoretické a praktické části. Cílem je komplexně zkoumat tyto koncepty a poskytnout náhledy a doporučení pro globální úspěch. Teoretická část zahrnuje klíčové pojmy internationalizace a globálního marketingu, strategie, globální marketingový mix (4Ps), kulturní vlivy na spotřebitelské chování a výzvy v segmentaci trhu. …více
Abstract:
The master’s thesis, "Internationalization of business and global marketing," comprises theoretical and practical sections. It aims to comprehensively examine these concepts, offering insights and recommendations for global success. The theoretical part covers key internationalization and global marketing concepts, strategies, the global marketing mix (4Ps), cultural influences on consumer behavior …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management