Internationalisation of business and global marketing – Ing. Oleksandra Sokalska
Ing. Oleksandra Sokalska
Diplomová práce
Internationalisation of business and global marketing
Internationalisation of business and global marketing
Anotace:
Diplomová práce "Internationalizace podnikání a globální marketing" se skládá z teoretické a praktické části. Cílem je komplexně zkoumat tyto koncepty a poskytnout náhledy a doporučení pro globální úspěch. Teoretická část zahrnuje klíčové pojmy internationalizace a globálního marketingu, strategie, globální marketingový mix (4Ps), kulturní vlivy na spotřebitelské chování a výzvy v segmentaci trhu. …víceAbstract:
The master’s thesis, "Internationalization of business and global marketing," comprises theoretical and practical sections. It aims to comprehensively examine these concepts, offering insights and recommendations for global success. The theoretical part covers key internationalization and global marketing concepts, strategies, the global marketing mix (4Ps), cultural influences on consumer behavior …víceKeywords
Globalization Business Internationalization Economic Globalization Marketing Strategies Business Growth Strategic Importance Strategic Planning Entry Strategies Foreign Market Entry Market Analysis Entry Barriers Selection Criteria Marketing Adaptation Product Price Place Promotion Consumer Preferences Market Competition Competitive Strategies Business Environment Market Potential Trend Analysis. Globalizace internacionalizace podnikání ekonomická globalizace marketingové strategie obchodní růst strategický význam strategické plánování Vstupní strategie Vstup na zahraniční trh Analýza trhu Vstupní bariéry Kritéria výběru Marketingová adaptace Produkt Cena Místo Propagace spotřebitelské preference konkurence na trhu konkurenční strategie podnikatelské prostředí tržní potenciál Analýza trendů.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ba5ek/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Tools of a reinforcement of the internationalization in a business practice
Victoria Timoshkina -
Change Management of Business Strategy and Internationalization of Trading Company
Dominika Nekvindová -
Internacionalizace podniku
Mária Ševčíková -
Nástroje posílení internacionalizace v praxi podniku
Olga Rudneva -
Franchising as a method of internationalization of business activities
Oleksandr Asmalovskyy -
Vybrané aspekty internacionalizace podniku
Michaela Ťukalová -
Sdružování podniků a internacionalizace podnikových činností
Vlastimil Navrátil -
Vliv vnějších faktorů na vstup nové lékárny na trh v České republice
Arina Kaplun