Le texte littéraire dans l'enseignement du FLE – Andrea PĚCHOVÁ
Andrea PĚCHOVÁ
Diplomová práce
Le texte littéraire dans l'enseignement du FLE
The literary text in the teaching of the FFL
Abstract:
This thesis deals with the topic of contemporary French literature. The introduction is focused on the characteristics of contemporary French literature, its place in teaching French as a foreign language in high school and didactic methods used in teaching. The introduction is concluded by suggestions of literary works, genres or particular authors as especially suitable for teaching at secondary …víceAbstract:
Tato diplomová práce zpracovává téma současné francouzské literatury. Úvodní část je zaměřena na charakteristiku současné francouzské literatury, na její místo ve výuce francouzštiny jako cizího jazyka na střední škole a na didaktické metody uplatňující se při výuce. Úvodní část uzavírají návrhy literárních děl, žánrů nebo konkrétních autorů jako zvlášť vhodné pro výuku na střední škole. Praktická …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Mariana Kunešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PĚCHOVÁ, Andrea. Le texte littéraire dans l'enseignement du FLE. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství francouzského jazyka a literatury pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Středoškolská výuka literatury pohledem teorie literatury
Blažková Blažková -
POČÁTKY VÝUKY ANGLICKÉHO JAZYKA NA ČESKÝCH ŠKOLÁCH: DOBOVÉ UČEBNICE A VÝUKOVÉ METODY PŘED ROKEM 1945
Jiří TRUBKA -
POČÁTKY VÝUKY ANGLICKÉHO JAZYKA NA ČESKÝCH ŠKOLÁCH: DOBOVÉ UČEBNICE A VÝUKOVÉ METODY PŘED ROKEM 1945
Jiří TRUBKA -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Revize metody hodnocení didaktické vybavenosti učebnic pro 21. století
Lenka PAVLIŠČOVÁ