Segmentace zákazníků pro nastavení diferencovaného přístupu k nim – Bc. Martina Doležalová
Bc. Martina Doležalová
Master's thesis
Segmentace zákazníků pro nastavení diferencovaného přístupu k nim
Customer Segmentation for setting differentiated access
Abstract:
V této práci je realizována segmentace zákazníků na reálných datech poskytnutých jednou IT společností XY. Segmentace byla realizována data miningovými nástroji dle metodiky CRISP-DM v softwarovém prostředí SPSS Modeler. Segmentace zákazníků byla realizována dle hodnoty zákazníka pro danou společnost XY, k jejichž zjištění byla použita RFM analýza a ABC analýza. Na závěr jsou výsledné shluky zákazníků …moreAbstract:
In this work, customer segmentation is performed on real data provided by an XY company. Segmentation was implemented by data mining tools according to the methodology CRISP-DM in software environment SPSS Modeler. Customer segmentation was carried out based on the customer value for the XY company. The value was determined by RFM analysis and ABC analysis. The resulting clusters of customers are described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Hana Jonášová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOLEŽALOVÁ, Martina. \textit{Segmentace zákazníků pro nastavení diferencovaného přístupu k nim}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/e2t9ka/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Doležalová, Martina. Segmentace zákazníků pro nastavení diferencovaného přístupu k nim. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
System Engineering and Informatics / Regional and Information Management
Theses on a related topic
-
Loajalita a hodnota zákazníků v e-commerce prostředí
Daniel Kvíčala -
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Jana Štindlová -
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Dominika Loudová -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Hodnota vnímaná zákazníkem
Hana Čubová -
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
Klára Šlingrová -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil