Petra Pohanková

Diplomová práce

Mezinárodní marketingová strategie

International marketing strategy
Anotace:
Cílem práce je analyzovat některé významné skutečnosti, které přineslo zavedení internetu do firemní praxe, popsat možný rámec pro provedení analýzy před vlastním rozhodnutím o podobě mezinárodní marketingové strategie, a na příkladu konkrétní firmy vytvořit vhodnou marketingovou strategii pro vstup na zahraniční trhy. Diplomová práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. Úvodní dvě kapitoly představují …více
Abstract:
The aim of the thesis is to analyse selected important issues caused by expansion of Internet during past years and its implications in increased usage by companies. The goal is to describe possible framework for performing sufficient analysis of the company and to define and create international marketing strategy using concrete example of company from the pet industry.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22314