Mezinárodní marketingová strategie – Petra Pohanková
Petra Pohanková
Diplomová práce
Mezinárodní marketingová strategie
International marketing strategy
Anotace:
Cílem práce je analyzovat některé významné skutečnosti, které přineslo zavedení internetu do firemní praxe, popsat možný rámec pro provedení analýzy před vlastním rozhodnutím o podobě mezinárodní marketingové strategie, a na příkladu konkrétní firmy vytvořit vhodnou marketingovou strategii pro vstup na zahraniční trhy. Diplomová práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. Úvodní dvě kapitoly představují …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyse selected important issues caused by expansion of Internet during past years and its implications in increased usage by companies. The goal is to describe possible framework for performing sufficient analysis of the company and to define and create international marketing strategy using concrete example of company from the pet industry.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22314
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22314
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán pro uvedeni nového produktu pro psy na trh
Stephanie Vintrová -
Kastelologické památky Moravskoslezského kraje a jejich otevřenost pro návštěvníky se psy. Příspěvek k rozvoji volnočasových aktivit pro specifické skupiny klientů.
Alena Paliderová -
Využití vedlejších živočišných produktů na přípravu probiotických preparátů pro psy
Marek Solanský -
Sledování těkavých látek v granulovaném krmivu pro psy
Lenka Šímová -
Detekce druhového zastoupení masa v krmivech pro psy a kočky pomocí metody PCR
Andrea Salavcová -
For Whose Pleasure? International Sex Industry and Tourism in the Caribbean
Anna LODINOVÁ -
The Comparison of Productivity in the Food Industry from International Perspective
David Kovář -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková