Bc. Karolína Pustková

Diplomová práce

Mezinárodní marketingová strategie

International marketing communication
Anotace:
Cílem této diplomové práce je identifikovat komunikační strategie pro vybraný mezinárodně působící podnik v konkrétních zahraničních regionech a následně navrhnout vhodné úpravy či zcela novou podobu komunikačních aktivit a nástrojů. Teoretická část je zaměřená na problematiku mezinárodního marketingu a marketingového mixu, proces tvorby marketingové strategie a důvody pronikání firem na zahraniční …více
Abstract:
This thesis aims to identify communication strategies for a selected internationally operating company in specific foreign regions and subsequently suggest appropriate adjustments or a completely new form of communication activities and tools. The theoretical part is focused on the issue of international marketing and the marketing mix, the process of creating marketing strategies, and the reasons …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
  • Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management