Bc. Šárka Trunkátová

Master's thesis

Permanentní kampaň jako nástroj v marketingové strategii ČSSD

The Permanent campaign as instrument of marketing strategy Czech Social Democratic Party
Abstract:
Práce se zabývá teoretickým vymezením marketingového nástroje permanentní kampaně a její aplikací v případové studii na komunikační a strategické jednání opoziční strany ČSSD v letech 2006 - 2010. Nový koncept je výsledkem syntézy dvou teoretických přístupů k permanentní kampani a jeho přínosem je možnost vymezení rozdílů mezi permanentní kampaní opoziční a vládní strany.
Abstract:
This paper deals with a theoretical conceptualization of marketing instrument of permanent campaign. The new concept is applicated in case study of communication and strategic activities of opposition party - Czech party of social democracy between years 2006 - 2010. The new concept is created by synthesis of two theoretic approaches to permanentn campaign and its contribution is in opportunity of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2010
  • Supervisor: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
  • Reader: doc. PhDr. Roman Chytilek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií