Lernerautonomie im DaF-Unterricht an Waldorfschulen im Vergleich zu Grundschulen am Beispiel der Region Pardubice – Leona POLOPRUDSKÁ
Leona POLOPRUDSKÁ
Diplomová práce
Lernerautonomie im DaF-Unterricht an Waldorfschulen im Vergleich zu Grundschulen am Beispiel der Region Pardubice
Learner autonomy in the teaching German as a foreign language at Waldorf schools compared to primary schools of the Pardubice Region
Abstract:
The thesis deals with the comparison of learner autonomy strategies used in the teaching of the German language at alternative primary school and primary school in the Pardubice region in the Czech Republic. This thesis compares schools' teaching plans, and the results of interviews with the teachers and children of the alternative Waldorf School Gorkého in Pardubice and the school Závodu míru. It …víceAbstract:
Práce se zabývá srovnáním učebních strategií autonomie žáků ve výuce německého jazyka na alternativní základní škole a základní škole v Pardubickém kraji. Nedílnou součástí této práce je porovnání školních výukových programů, výsledků rozhovorů s učiteli a dětmi druhého stupně alternativní Waldorfské školy Gorkého v Pardubicích a základní školy Závodu míru. Teoretická část poskytuje všeobecné informace …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2019
- Vedoucí: Mgr. Eva Krovová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLOPRUDSKÁ, Leona. \textit{Lernerautonomie im DaF-Unterricht an Waldorfschulen im Vergleich zu Grundschulen am Beispiel der Region Pardubice}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/e3joer/.
Jak správně citovat práci
POLOPRUDSKÁ, Leona. Lernerautonomie im DaF-Unterricht an Waldorfschulen im Vergleich zu Grundschulen am Beispiel der Region Pardubice. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Učitelství německého jazyka a literatury (KS)
Práce na příbuzné téma
-
Waldorfská škola - strategie výuky duševní hygieny
Marcela HORÁKOVÁ -
Dramatická výchova v rané výuce cizích jazyků. Německý dramatický kroužek pro žáky 3. ročníku základní školy.
Pavlína Sochorová -
Využití dramatické výchovy ve výuce cizího jazyka na 1. stupni základní školy (aplikováno na německý jazyk)
Marie Košťálová -
Výuka hudební výchovy na druhém stupni základní školy v České republice a v Německu
Anna Prchalová -
Montessori základní škola a důvody rodičů a učitelů pro její výběr
Eva Koudelková -
Zapojení žáků se specifickými poruchami učení do výuky německého jazyka na prvním stupni waldorfské základní školy
Barbora Hlaváčová -
Význam zahraničních výjezdů žáků základních škol pro rozvoj klíčových kompetencí v předmětu Německý jazyk jako další cizí jazyk.
Štěpánka Fráňová -
Přístup k výuce kultury a reálií v cizích jazycích: Ruský jazyk
Alice Bolcková