Vývoj reklamy a marketingu automobilového průmyslu od 2. poloviny 20. století až po současnost – Matyáš Míka
Matyáš Míka
Bachelor's thesis
Vývoj reklamy a marketingu automobilového průmyslu od 2. poloviny 20. století až po současnost
The evolution of advertising and marketing in the automotive industry from the second part of the 20th century until today.
Abstract:
Cílem této práce je posoudit vývoj reklamy a marketingu v oblasti automobilového průmyslu. Jsou řešeny především využívané apely v dobových reklamách na různých geograficky odlišných trzích a u jednotlivých automobilových značek. Práce je uvedena teoretickou částí, obsahující potřebnou teorii k porozumění řešené podstaty. Následuje metodologická pasáž, zachycující postupy užité v dalších kapitolách …moreAbstract:
The aim of this study is to assess the development of advertising and marketing in the automotive industry. The historical appeals are mainly dealt with in relation to geographically different diverse markets and individual car brands. The work is opened by a theoretical part, containing the necessary theory to understand the essence solved. The following methodological passage is showing the procedures …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43026
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2014
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Přemysl Ryška
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MÍKA, Matyáš. \textit{Vývoj reklamy a~marketingu automobilového průmyslu od 2. poloviny 20. století až po současnost}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2013. Available from: https://theses.cz/id/e3m8ok/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43026
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Zu Unterschieden in deutschen und tschechischen Übersetzungen von Werbetexten der Automobilindustrie
Filip Kopřiva -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Vyvoj pixel art 2D hry v Unity
Dmitriy Shemet -
Late night a politika: Vyvoj politického komentáře v americkych večerních show od Carsona po Colberta
Petr Januschka -
Institucionální vyvoj české kinematografie na příkladu kina Aero
Veronika Koblížková -
Buduci vyvoj uceloveho stravovania
Marcel Bolcarovič -
Vyvoj moderní webové aplikace na macOS
Petr Vomáčko