Vývoj reklamy a marketingu automobilového průmyslu od 2. poloviny 20. století až po současnost – Matyáš Míka
Matyáš Míka
Bakalářská práce
Vývoj reklamy a marketingu automobilového průmyslu od 2. poloviny 20. století až po současnost
The evolution of advertising and marketing in the automotive industry from the second part of the 20th century until today.
Anotace:
Cílem této práce je posoudit vývoj reklamy a marketingu v oblasti automobilového průmyslu. Jsou řešeny především využívané apely v dobových reklamách na různých geograficky odlišných trzích a u jednotlivých automobilových značek. Práce je uvedena teoretickou částí, obsahující potřebnou teorii k porozumění řešené podstaty. Následuje metodologická pasáž, zachycující postupy užité v dalších kapitolách …víceAbstract:
The aim of this study is to assess the development of advertising and marketing in the automotive industry. The historical appeals are mainly dealt with in relation to geographically different diverse markets and individual car brands. The work is opened by a theoretical part, containing the necessary theory to understand the essence solved. The following methodological passage is showing the procedures …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43026
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Přemysl Ryška
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43026
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zu Unterschieden in deutschen und tschechischen Übersetzungen von Werbetexten der Automobilindustrie
Filip Kopřiva -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Historie, současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
Jakub Fryč -
Vyvoj pixel art 2D hry v Unity
Dmitriy Shemet -
Late night a politika: Vyvoj politického komentáře v americkych večerních show od Carsona po Colberta
Petr Januschka -
Institucionální vyvoj české kinematografie na příkladu kina Aero
Veronika Koblížková -
Buduci vyvoj uceloveho stravovania
Marcel Bolcarovič