Matyáš Míka

Bakalářská práce

Vývoj reklamy a marketingu automobilového průmyslu od 2. poloviny 20. století až po současnost

The evolution of advertising and marketing in the automotive industry from the second part of the 20th century until today.
Anotace:
Cílem této práce je posoudit vývoj reklamy a marketingu v oblasti automobilového průmyslu. Jsou řešeny především využívané apely v dobových reklamách na různých geograficky odlišných trzích a u jednotlivých automobilových značek. Práce je uvedena teoretickou částí, obsahující potřebnou teorii k porozumění řešené podstaty. Následuje metodologická pasáž, zachycující postupy užité v dalších kapitolách …více
Abstract:
The aim of this study is to assess the development of advertising and marketing in the automotive industry. The historical appeals are mainly dealt with in relation to geographically different diverse markets and individual car brands. The work is opened by a theoretical part, containing the necessary theory to understand the essence solved. The following methodological passage is showing the procedures …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Přemysl Ryška

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/43026