Znevýhodněný zákazník a maloobchodní síť v rurálním periferním regionu na příkladu Jesenicka – Bc. Kateřina SÁROVÁ
Bc. Kateřina SÁROVÁ
Diplomová práce
Znevýhodněný zákazník a maloobchodní síť v rurálním periferním regionu na příkladu Jesenicka
Disadvantage consumer and retail in the rural peripheral region: Jesenicko
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vztahem mezi znevýhodněnými zákazníky a maloobchodní sítí v rurálním periferním regionu Jesenicko a jejím cílem bylo především odhalit a vysvětlit nákupní spád a nákupní chování znevýhodněných zákazníků v této oblasti. Za tímto účelem byly na území předem zvolených obcí (Hradec-Nová Ves, Kobylá nad Vidnavkou, Ostružná, Skorošice, Vlčice) a na území města Jeseník provedeny …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the relation between disadvantaged consumers and retail structure in rural peripheral region Jesenicko and its main goal was to reveal and explain disadvataged consumers` shopping catchment and shopping behavior in this area of interest. For this purpose, in the pre-selected villages (Hradec-Nová Ves, Kobylá nad Vidnavkou, Ostružná, Skorošice, Vlčice) and in the town …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2012
Zveřejnit od: 30. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2012
- Vedoucí: RNDr. Petr Rumpel, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SÁROVÁ, Kateřina. \textit{Znevýhodněný zákazník a maloobchodní síť v rurálním periferním regionu na příkladu Jesenicka}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Přírodovědecká fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/e3wjym/.
Jak správně citovat práci
SÁROVÁ, Kateřina. Znevýhodněný zákazník a maloobchodní síť v rurálním periferním regionu na příkladu Jesenicka. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Geografie / Geografie a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Influencer a jeho vliv na nákupní chování
Renata Jandová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Miriam Kožušníková -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele vín ve vazbě na cestovní ruch
Šárka Vanková -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitelů ve věku 18 až 21 let
Tereza Štěpánková -
Vliv influencerů na sociálních sítích na nákupní chování spotřebitelů
Malika Muratbekova -
Vliv sociální sítě TikTok na nákupní chování generace Z
Lenka Hotařová