Interaktivní ray tracing pomocí NVIDIA OptiX – Miroslav Lisoň
Miroslav Lisoň
Bakalářská práce
Interaktivní ray tracing pomocí NVIDIA OptiX
Interactive Ray Tracing Using the NVIDIA OptiX Ray Tracing Engine
Anotace:
Na začiatku tejto práce bude širšie uvedená časť počítačovej grafiky do, ktorej táto problematika spadá. V ďalšej časti budú popísané zobrazovacie metódy spolu s metódou ray tracing, ktoré budu porovnané a niektoré ukázané aj na implementácii. Nasledujúca kapitola bude obsahovať popis metódy Metropolis Light transport, popis vzorkovania a následne jej porovnanie s metódou path tracing, ktoré sú predvedené …víceAbstract:
At the beginning of this work will be explain a wider part of computer graphics in which the issue falls. The next section will describe the rendering method with ray tracing, which will be compared and some of the methods shown in the implementation. The next chapter will contain a description of the method of Metropolis Light Transport, description of sampling and then comparing it with the path …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 8. 2012
- Vedoucí: Tomáš Fabián
- Oponent: Jan Gaura
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Aproximace globálního osvětlení v prostoru obrazu
Martin Zahumenský -
Globální metody trasování paprsků pro syntézu obrazu
Miroslav Lisoň -
Globální metody trasování paprsků pro syntézu obrazu
Miroslav Lisoň -
Globální metody trasování paprsků pro syntézu obrazu
Miroslav Lisoň -
Massively parallel implementation of algorithms for computer graphics
Milan Jaroš -
Construction of Acceleration Data Structures for Ray Tracing
Marek Vinkler -
Paralelní budování akceleračních struktur pro ray tracing
Ondřej Sochora -
Acceleration Data Structure Construction for Ray tracing
Marek Vinkler