Typické charakteristiky nadaných dětí z pohledu učitelů – Mgr. Petra Nekulová
Mgr. Petra Nekulová
Bachelor's thesis
Typické charakteristiky nadaných dětí z pohledu učitelů
Typical characteristics of gifted children from the perspective of teachers
Abstract:
Práce se věnuje tématu typických charakteristik nadaných dětí z pohledu učitelů. Konkrétněji se zabývá identifikací možných mylných představ učitelů 1. stupně základních škol o charakteristikách a projevech chování nadaných dětí, které mohou komplikovat proces identifikace nadaných dětí učiteli. Sběr dat probíhal prostřednictvím dotazníkového šetření založeného na otevřených otázkách. Výzkumný soubor …moreAbstract:
The thesis deals with the issue of typical characteristics of gifted children from the perspective of teachers. More specifically, it is focused on the identification of primary school teachers´ possible misconceptions of characteristics and behaviors of gifted children, which can complicate the process of identification of gifted children by teachers. The data were collected by means of a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hhqou/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2015
- Supervisor: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
- Reader: PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Sociální a emoční charakteristiky nadaných dětí
David Macek -
Gifted Children in English Lessons
Hana Chlubná -
Specifika nadaných dětí v MŠ v návaznosti na další vzdělávání
Renata Hančíková -
Přesnost a struktura rodičovského a učitelského posouzení schopností dětí v kontextu mimořádného nadání
Michal Jabůrek -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková