Typické charakteristiky nadaných dětí z pohledu učitelů – Mgr. Petra Nekulová
Mgr. Petra Nekulová
Bakalářská práce
Typické charakteristiky nadaných dětí z pohledu učitelů
Typical characteristics of gifted children from the perspective of teachers
Anotace:
Práce se věnuje tématu typických charakteristik nadaných dětí z pohledu učitelů. Konkrétněji se zabývá identifikací možných mylných představ učitelů 1. stupně základních škol o charakteristikách a projevech chování nadaných dětí, které mohou komplikovat proces identifikace nadaných dětí učiteli. Sběr dat probíhal prostřednictvím dotazníkového šetření založeného na otevřených otázkách. Výzkumný soubor …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of typical characteristics of gifted children from the perspective of teachers. More specifically, it is focused on the identification of primary school teachers´ possible misconceptions of characteristics and behaviors of gifted children, which can complicate the process of identification of gifted children by teachers. The data were collected by means of a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hhqou/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2015
- Vedoucí: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
- Oponent: PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Sociální a emoční charakteristiky nadaných dětí
David Macek -
Gifted Children in English Lessons
Hana Chlubná -
Přesnost a struktura rodičovského a učitelského posouzení schopností dětí v kontextu mimořádného nadání
Michal Jabůrek -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ