Vliv a transparentnost influencerů v on-line mediích – Alina Vylchak
Alina Vylchak
Master's thesis
Vliv a transparentnost influencerů v on-line mediích
Influence and transparency of influencers in on-line media
Anotácia:
Tato diplomová práce pojednává o fenoménu influencer marketingu na sociálních sítích a klade si za cíl zjistit současnou situaci týkající se transparentnosti on-line influencerů a existující regulace v tomto odvětví. Autorka práce se zabývá analýzou polostrukturovaných kvalitativních rozhovorů s novodobými názorovými vůdci a rozborem legislativy a precedentů týkajících se reklamy na on-line sociálních …viacAbstract:
This thesis deals with the phenomenon of social media influencer marketing and is aimed at investigating the current situation with on-line influencers transparency and existing regulations in this branch. The author analyzes the semi-structured qualitative interviews with the leaders of opinions and studies the legislature of social media advertisement precedents. A comparison with the other countries …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78122
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2019
- Vedúci: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78122
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Zakázaná reklama a regulace reklam
Natálie Rothschedlová -
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Jana Varčoková -
Reklama a její mimoprávní regulace a autoregulace
Dominik Klement -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Regulace reklamy a nekalé obchodní praktiky v právních profesích
Karolína Ondrišová -
Regulace sexistické reklamy
Barbora Urvová