Vliv sociálních médií jako nástroje marketingové komunikace na prodeje knih ve vybraném nakladatelství – Terezie Zajíčková, DiS.
Terezie Zajíčková, DiS.
Bakalářská práce
Vliv sociálních médií jako nástroje marketingové komunikace na prodeje knih ve vybraném nakladatelství
The impact of social media as a marketing communication tool on book sales in a selected publishing house
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání vlivu sociálních sítí na marketing a prodej knih ve vybraných nakladatelstvích, konkrétně CooBoo a Fragment, které spadají pod společnost Albatros Media. Práce je rozdělena do několika částí – v úvodu se věnuje teoretickému rámci a metodologii. Následně se soustředí na praktickou část, která analyzuje činnost samotných nakladatelství. V rámci praktické části …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the influence of social networks on marketing and sales of books in selected publishing houses, namely CooBoo and Fragment, which are part of Albatros Media. The thesis is divided into several parts – the introduction discusses the theoretical framework and methodology. It then focuses on the practical part, which analyses the activities of the publishing houses themselves …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/yzown/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2025
- Vedoucí: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Minařík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové komunikace vybraných českých nakladatelství prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram
Barbora HOLEŠOVÁ -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitele nakladatelství Didaktis
Veronika Chlubná -
Marketingová komunikace Nakladatelství JOTA, s.r.o.
Dominika Nekvindová -
Analýza marketingové komunikace společnosti Euromedia Group, a.s.
Lucie Kratochvílová -
Marketingová komunikace dětské edukační knihy Nezapomeň na nohy
Daniela Michnová -
Marketingové komunikace nakladatelství pro podporu prodejnosti knižního titulu
Blanka URBÁNKOVÁ -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh