Terezie Zajíčková, DiS.

Bakalářská práce

Vliv sociálních médií jako nástroje marketingové komunikace na prodeje knih ve vybraném nakladatelství

The impact of social media as a marketing communication tool on book sales in a selected publishing house
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání vlivu sociálních sítí na marketing a prodej knih ve vybraných nakladatelstvích, konkrétně CooBoo a Fragment, které spadají pod společnost Albatros Media. Práce je rozdělena do několika částí – v úvodu se věnuje teoretickému rámci a metodologii. Následně se soustředí na praktickou část, která analyzuje činnost samotných nakladatelství. V rámci praktické části …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the influence of social networks on marketing and sales of books in selected publishing houses, namely CooBoo and Fragment, which are part of Albatros Media. The thesis is divided into several parts – the introduction discusses the theoretical framework and methodology. It then focuses on the practical part, which analyses the activities of the publishing houses themselves …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2025
  • Vedoucí: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Minařík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.