Prekoncepty a koncepty žáků v tepelných jevech a podpora tvorby fyzikálních pojmů u žáků s užitím ICT – PaedDr. Renata SPUSTOVÁ
PaedDr. Renata SPUSTOVÁ
Disertační práce
Prekoncepty a koncepty žáků v tepelných jevech a podpora tvorby fyzikálních pojmů u žáků s užitím ICT
Pupils' preconcepts and concepts in the thermal phenomena and the support of the creation of pupils? physical concepts using the ICT
Anotace:
Dizertační práce Prekoncepty a koncepty žáků v tepelných jevech a podpora tvorby fyzikálních pojmů žáků s užitím ICT se zabývá zjišťováním úrovně žákovských prekonceptů a následné tvorby konceptů v tematickém celku Molekulová fyzika a termika u žáků druhého stupně základní školy. Na základě zjištěné miskoncepce byly vytvořeny pracovní listy zaměřené na problémovou a heuristickou výuku doplněnou žákovskými …víceAbstract:
The dissertation thesis Pupils? preconcepts and concepts in the thermal phenomena and the support of the creation of pupils? physical concepts using the ICT deals with the determination of the level of preconceptions and the subsequent creation of concepts of the pupils at upper primary school in the thematic unit The Molecular Physics and Thermodynamics. Based on the misconception observed, worksheets …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2013
Zveřejnit od: 28. 11. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2014
- Vedoucí: RNDr. Libor Koníček, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SPUSTOVÁ, Renata. \textit{Prekoncepty a koncepty žáků v tepelných jevech a podpora tvorby fyzikálních pojmů u žáků s užitím ICT}. Online. Disertační práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Přírodovědecká fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/e4bcqs/.
Jak správně citovat práci
SPUSTOVÁ, Renata. Prekoncepty a koncepty žáků v tepelných jevech a podpora tvorby fyzikálních pojmů u žáků s užitím ICT. Ostrava, 2013. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.11.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 11. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Teorie vzdělávání ve fyzice
Práce na příbuzné téma
-
Projektová výuka a kyberbezpečnost v hodinách českého jazyka
Lucie KRČKOVÁ -
Vzdělávací proces nových poradců pojišťovny XY
Lucie Plháková -
Vliv vzdělávání na kompetence pracovníků ve veřejné správě
Denisa Nevrklová -
Komplexní rozvoj osobnosti dítěte v předškolním věku pomocí výtvarné tvorby (utváření znakové struktury - prekoncept, koncept, symbol)
Hana Výborná -
Námět, koncept a prekoncept ve výtvarné výchově
Anna PISKÁČKOVÁ -
Námět, koncept a prekoncept ve výtvarné výchově
Michaela KOKOŠKOVÁ -
NÁMĚT, KONCEPT A PREKONCEPT VE VÝTVARNÉ VÝCHOVĚ SE ZAMĚŘENÍM NA ZDRAVOTNĚ HANDICAPOVANÉ ŽÁKY
Barbora BRUNNEROVÁ