Bc. Andrea Vohralíková

Bakalářská práce

Stereotypy v československé televizní reklamě v době normalizace

Stereotypes in Czechoslovak television advertising during normalisation
Anotace:
Práce přibližuje televizní reklamu v době československé normalizace a definuje její stereotypy na základě korpusu reklamních snímků ze 70. a 80. let.
Abstract:
This thesis discusses television advertising during the Czechoslovak normalization and defines its stereotypes based on the corpus of promotional films from the 70s and 80s.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2015
  • Vedoucí: doc. Mgr. Lucie Česálková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Jaromír Blažejovský, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta