Stereotypy v československé televizní reklamě v době normalizace – Bc. Andrea Vohralíková
Bc. Andrea Vohralíková
Bakalářská práce
Stereotypy v československé televizní reklamě v době normalizace
Stereotypes in Czechoslovak television advertising during normalisation
Anotace:
Práce přibližuje televizní reklamu v době československé normalizace a definuje její stereotypy na základě korpusu reklamních snímků ze 70. a 80. let.Abstract:
This thesis discusses television advertising during the Czechoslovak normalization and defines its stereotypes based on the corpus of promotional films from the 70s and 80s.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s9yff/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2015
- Vedoucí: doc. Mgr. Lucie Česálková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jaromír Blažejovský, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury
Práce na příbuzné téma
-
Kreativita TV reklamy
Irina Stasyuk -
Černý humor jako morální vada v TV reklamě
Dana Urbanovská -
Kreativita TV reklamy
David Slovák -
Humor a erotika v TV reklamě
Thi Nam Binh Ninhová -
Propagační potenciál historických tématizací v české TV reklamě z hlediska porozumění tématickým kontextům – soubor kazuistik s výzkumem úrovně relevantní znalostní úrovně veřejnosti
Klára Sierra -
Kulturní aspekty TV reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA
Jana Vávrová -
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Kuchař Kuchař -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Lada VÁŇOVÁ