Bc. Ondřej SLÁMA, DiS.
Bakalářská práce
Vyhledávací portály
Search Engines
Anotace:
Práce pojednává o roli a místě současných vyhledávacích portálů na světovém a zejména českém trhu. Popisuje okolnosti jejich vzniku a vývoj, který dospěl až do jejich dnešní po-doby. Důrazný je pak kontext ekonomického a zejména marketingového fungování a filo-sofií jednotlivých vyhledávačů. V praktické části jsou hlavní vyhledávací portály (Google, Yahoo!, MSN a Seznam) srovnávány, aby tak byl utvořen …víceAbstract:
This thesis describes the role of search engines in today{\crq}s markets with emphasis on the Czech one. It details the history and conditions of creation of search engines until they have developed in their present form. Emphasis is then placed on the economical and marketing context as well as philosophy of search engines. Main search engines (Google, Yahoo!, MSN and Seznam) are then analyzed in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10685
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
- Vedoucí: Mgr. Štěpán Prachař
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLÁMA, Ondřej. Vyhledávací portály. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Metody optimalizace webových stránek pro internetové vyhledávače
Vojtěch Havíř -
Optimalizace frontendu vyhledávače nábytku
Romana Kittnerová -
Improving SEO ranking through analysis of current SEO practise.
IHEB BACCOUCHE -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
SEO optimalizace webové stránky se zaměřením na autodopravu
Jakub Drmola -
Role SEO v marketingu malých a středních firem
Tereza Mádlová -
SEO Integration into Xperience By Kentico
Michal Adler -
Analýza klíčových slov z hlediska SEO
David Vávra