Využití příběhu pro rozvoj environmentálního cítění dětí – Petra HEJBALOVÁ
Petra HEJBALOVÁ
Bakalářská práce
Využití příběhu pro rozvoj environmentálního cítění dětí
Using stories to develop children's environmental feelings
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím příběhu pro rozvoj environmentálního cítění dětí v mateřské škole. Teoretická část nejprve definuje termíny environmentální senzitivita a environmentální výchova. Následně uvádí vhodné vyučovací metody a didaktické prostředky. Dále je zde popsána narativní metoda, kdy za pomoci příběhů děti efektivněji vedeme cestou za poznáním přírody a vytvářením kladného vztahu …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of story for the development of children's environmental sensitivity in kindergarten. First of all the theoretical part defines the terms environmental sensitivity and environmental education. It then presents appropriate teaching methods and didactic means. Next, the narrative method is described, whereby using stories, children are guided more effectively on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HEJBALOVÁ, Petra. Využití příběhu pro rozvoj environmentálního cítění dětí. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Environmentální výchova na základních školách s kvalitním environmentálním povědomím
Leona Ševčíková -
Environmentalni gramotnost studentů třetího ročníku Pedagogiky volného času na Univerzitě J. E. Purkyně v Ústí nad Labem
Markéta SZAROWSKÁ -
Environmentální výchova ve školní přírodní zahradě v MŠ Slavonice
Tamara Doležalová -
Environmentální výchova ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ
Kateřina Štouračová -
Analýza průřezových témat multikulturní výchova a environmentální výchova v rámci výuky Českého jazyka a literatury na střední škole.
Pavlína Drašarová -
Realizace environmentální výchovy ve výchově ke zdraví
Kristýna Matoušková -
Výprava za hledáním jara - aktivity posilující environmentální cítění v předškolním vzdělávání
Soňa JIRKOVÁ