Analysis of Chinese Enterprises Under the Background “Made in China 2025” – Sailing Chen
Sailing Chen
Bakalářská práce
Analysis of Chinese Enterprises Under the Background “Made in China 2025”
Analýza čínských podniků v pozadí „Made in China 2025“
Anotace:
Účelem této práce je analyzovat čínské podniky v pozadí „Made in China 2025“ a jak mohou být čínské podniky konkurenceschopnější a známé v celosvětovém měřítku na základě domácích a zahraničních výzkumů a teorií, zkušeností a podpory internacionalizace podniků národní strategie. Tato práce obsahuje první část pozadí národní strategie a výzkumu a studuje postavení a charakteristiku internacionalizace …víceAbstract:
The purpose of this paper is to analysis Chinese enterprises under the background “Made in China 2025”, and how Chinese enterprises can be more competitive and well-known in the global stage based on domestic and foreign researches and theories, corporate internationalization experience and support of national strategy. This paper includes the first part background of national strategy and research …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79946
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2020
- Vedoucí: Karel Pernica
- Oponent: Ladislav Tyll
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79946
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management
Práce na příbuzné téma
-
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Business strategy for Agricultural cooperative "Berry Partner"
Olha Kondratiuk -
Business strategie malého podniku
Natálie Skřičková -
Business Strategy of an Acommodation Provider in European Market and its Response to Covid-19
Kyryl Tereshchenko