Aneta Kolínská

Master's thesis

Analýza nákupního chování spotřebitelů na trhu dermokosmetiky

Analysis of purchase behavior of consumers at the dermocosmetics market
Abstract:
Diplomová práce se věnuje nákupnímu chování spotřebitelů na trhu dermokosmetiky v České republice se zaměřením na spotřebitele značek Vichy, Bioderma, La Roche-Posay, Eucerin a Avene. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První část práce je věnována obecným teoretickým poznatkům z oblasti nákupního chování spotřebitelů, kupního rozhodovacího procesu a jeho jednotlivým …more
Abstract:
The thesis focuses on the buying behavior of consumers at the dermocosmetics market in the Czech Republic with a main focus on consumers of brands Vichy, Bioderma, La Roche-Posay, Avene and Eucerin. The work is divided into two main parts, theoretical and practical. The first part is devoted to general theoretical knowledge in the field of shopping behavior of consumers, the buying decision process …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 2. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2014
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Karolína Švábová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41065