Analýza nákupního chování spotřebitelů na trhu dermokosmetiky – Aneta Kolínská
Aneta Kolínská
Master's thesis
Analýza nákupního chování spotřebitelů na trhu dermokosmetiky
Analysis of purchase behavior of consumers at the dermocosmetics market
Abstract:
Diplomová práce se věnuje nákupnímu chování spotřebitelů na trhu dermokosmetiky v České republice se zaměřením na spotřebitele značek Vichy, Bioderma, La Roche-Posay, Eucerin a Avene. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První část práce je věnována obecným teoretickým poznatkům z oblasti nákupního chování spotřebitelů, kupního rozhodovacího procesu a jeho jednotlivým …moreAbstract:
The thesis focuses on the buying behavior of consumers at the dermocosmetics market in the Czech Republic with a main focus on consumers of brands Vichy, Bioderma, La Roche-Posay, Avene and Eucerin. The work is divided into two main parts, theoretical and practical. The first part is devoted to general theoretical knowledge in the field of shopping behavior of consumers, the buying decision process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 2. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41065
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2014
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Karolína Švábová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41065
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Impact of Gender on Consumer Purchasing Behavior
Sahil Bhilota -
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
The Influence of Social Network on Online Purchasing Behavior of Consumers
Satish Kumar Sharmar -
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad