Vliv arabského jara na mediální reprezentaci muslimských zemí v českém tisku: Tunisko a Sýrie – Bc. Lucie KOŽOVÁ
Bc. Lucie KOŽOVÁ
Diplomová práce
Vliv arabského jara na mediální reprezentaci muslimských zemí v českém tisku: Tunisko a Sýrie
The influence of Arab Spring on media representation of muslim countries in czech press: Tunisia and Syria
Anotace:
Diplomová práce zjišťuje, jak se arabské jaro promítlo do mediální reprezentace arabských zemích v českých tištěných médiích a jak se ve vybraných obdobích mediální reprezentace proměňuje. Autorka tuto problematiku sleduje na konkrétním případu dvou zemí: Tuniska a Sýrie. V diplomové práci jsou předloženy výsledky z analýzy 202 článků, jenž vyšly v předrevolučním, revolučním a porevolučním období v …víceAbstract:
This thesis investigates how the Arab Spring is reflected in media representations of Arab countries in Czech printed media and how media representations change in specific periods. The author pursues this issue on the case of two countries: Tunisia and Syria. The thesis presents results from an analysis of 202 articles, which were published in the pre-revolutionary, revolutionary and post-revolutionary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Zveřejnit od: 20. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Renáta Sedláková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŽOVÁ, Lucie. \textit{Vliv arabského jara na mediální reprezentaci muslimských zemí v českém tisku: Tunisko a Sýrie}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/e4mjop/.
Jak správně citovat práci
KOŽOVÁ, Lucie. Vliv arabského jara na mediální reprezentaci muslimských zemí v českém tisku: Tunisko a Sýrie. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia
Práce na příbuzné téma
-
Dezinformace jako komunikační strategie bulvárního tisku
Lukáš Kudláček -
Mediální obraz Andreje Babiše v denících MF Dnes a Hospodářské noviny
Kristýna Hloušková -
Intence ve sděleních na titulních stranách deníků (Mladá fronta DNES, Hospodářské noviny) a prostředky jejich naplnění
Radim Šantrůček -
INTENCE VE SDĚLENÍCH NA TITULNÍ STRANĚ DENÍKŮ (MF DNES, HOSPODÁŘSKÉ NOVINY) A PROSTŘEDKY JEJICH NAPLNĚNÍ
Radim Šantrůček -
Komparace ekonomického zpravodajství Hospodářských novin, Lidových novin a Mladé fronty DNES při nástupu ekonomické krize od září 2008
Jiří Kratochvíl -
Konstrukce mediálního obrazu uprchlíků v kontextu událostí tzv. migrační krize roku 2015: obsahová analýza textů publikovaných v denících Mladá fronta DNES a Blesk
Petra KRATOCHVÍLOVÁ -
Obraz uprchlíků a uprchlické krize v denících Mladá fronta DNES a Blesk
Petra KRATOCHVÍLOVÁ -
Mediální obraz veřejných akcí krajní pravice v Mladé Frontě Dnes a Právu v letech 2011-2014: komparativní obsahová analýza
Adéla Bilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva