Výzkum spokojenosti zákazníků společnosti M3000 – Michaela Šuchmanová
Michaela Šuchmanová
Bakalářská práce
Výzkum spokojenosti zákazníků společnosti M3000
Research of customer satisfaction in M3000 a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Teoretická část práce je soustředěna na bližší vysvětlení měření spokojenosti z obecného hlediska a v sektoru automotive, a to pomocí rešerše literatury, zahraničních i českých odborných článků. Dále je přiblížena zákaznická spokojenost a pojem zákazník. Je popsán zákazník v sektoru automotive, dále jeho potřeby …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is customer satisfaction research in a selected company. The first, theoretical part is focused on a closer explanation of customer satisfaction measurement in general and in the automotive sector, based on information researched from Czech and foreign literature and past researches. Furthermore, customer satisfaction and the term customer are explained. Customer in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80373
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Dagmar Borovská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80373
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komparace spokojenosti zaměstnanců v mezinárodní společnosti
Simona Postlová -
Monitoring pohybové aktivity a životní spokojenosti u souboru řidičů taxi
Jiří VAĎURA -
Hodnocení úrovně životní spokojenosti a jejich složek a úrovně pohybové aktivity u jedinců provozujících lezení na umělé stěně
Ondřej SUCHARDA -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kamila Zápecová -
Hodnocení životní spokojenosti a jejich složek a pohybové aktivity u žen s problémem koncepce
Petra VELEŠÍKOVÁ -
Představení české verze dotazníku Illness Identity Questionnaire (IIQ-CZ): vztah mezi postojem k onemocnění a psychosociálními faktory diabetu 1. typu
Martin KROSOSKA -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček