Marketingový výzkum spokojenosti spotřebitelů obchodního centra Avion Shopping Park Ostrava – Ivana Jařabáčová
Ivana Jařabáčová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum spokojenosti spotřebitelů obchodního centra Avion Shopping Park Ostrava
Marketing Survey of the Customers´ Satisfaction for Avion Shopping Park Centre
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření souhrnu teoretických poznatků týkajících se marketingového výzkumu a jeho praktické provedení. Teoretická část práce obsahuje informace o marketingovém výzkumu, jako například jeho vývoj, členění či využití. Část praktická se pak zabývá provedením marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků obchodního centra Avion Shopping Park Ostrava. Údaje, získané vyplněním …víceAbstract:
The aim of this thesis is creating summary of the theoretical knowledge, concerning marketing research and it´s practical fulfilment too. The theoretical part of this thesis contains knowledge about marketing research for example it´s development, division and usage. Practical part of this thesis is concerned with performing marketing research of the customer´s satisfaction for Avion Shopping Park …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/82908
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Radmila Sousedíková
- Oponent: Michaela Sternadelová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAŘABÁČOVÁ, Ivana. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti spotřebitelů obchodního centra Avion Shopping Park Ostrava}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/e4qdtt/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků se službami vybrané pobočky České pošty, s.p.
Kateřina Bělocká -
Analýza spokojenosti zákazníků železničních společností
Marek Tesař -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků společnosti HORIZONT – NARE s.r.o.
Aneta Polášková -
Aplikace modelování strukturních rovnic na proces utváření spokojenosti a věrnosti zákazníků při nákupech na slevových portálech
Pavlína Pawlasová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková