Vybrané aspekty humoru v audiovizuální reklamě – Bc. Ladislav Kývala
Bc. Ladislav Kývala
Master's thesis
Vybrané aspekty humoru v audiovizuální reklamě
Selected Sspects of humor in Audiovisual Advertising
Abstract:
Diplomová práce je strukturována do tří hlavních částí. První část představuje teoretický rámec, který má za cíl definovat klíčové pojmy z oblasti marketingové komunikace a reklamy, zejména s ohledem na využití emocionálního apelu humoru. Tato část práce se zabývá konceptem humoru, jeho různými formami, vnímáním příjemcem reklamních sdělení s emocionálními apely a také přináší reflexi etických a právních …moreAbstract:
The diploma thesis is composed of three individual units. The first unit is represented by the theoretical part, the content and aim of which is to define the basic concepts of marketing communication and advertising with a focus on the emotional appeal of humour. Furthermore, it explains what humour is, what types of humour there are, the perception of the recipient of an advertising message with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kývala, Ladislav. Vybrané aspekty humoru v audiovizuální reklamě. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Jan Dráb -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Dominika Stará -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Jan Loník -
Etické aspekty reklamy pro děti
Dagmar Alexandra Bernardová -
Etické aspekty reklamy z oblasti zdravotnictví
Jiří Valeš -
Právní a etické aspekty reklamy s erotickými motivy - Ochrana veřejnosti před sexistickou reklamou
Margaréta Midliková -
Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí
Zuzana Beranová -
Právní a etické aspekty regulace reklamy v ČR
Veronika Trojanová