Bc. Zuzana KVĚTÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Výzkum informovanosti zákazníků o produktech a činnostech společnosti Moravská Vodárenská, a. s.

Research On Brand And Product Awareness For Moravská Vodárenská, a. s.
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zprvu zabývám částí teoretickou, ve které se zaměřuji na problematiku marketingu služeb, informovanosti zákazníků, tj. marketingový výzkum, poté přejdu k metodám sběru informací, a to především dotazníkovému šetření. Teoretickou část završím problematikou způsobu psaní reklamního textu. V praktické části analyzuji daný podnik, kterým je Moravská Vodárenská, a.s., kde je mým …more
Abstract:
The bachelor theses consist of two main sections. The first will be the teoretical part, which will be mainly focused on service marketing, customer awareness, this is marketing research. Accordingly I will deal with methods of information, acquistion, mainly with Questionnaire disquisition. The teoretical part will ends with the problems about advertisement text. The practical section contains analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2008
Identifier: 10413

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 1. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KVĚTÁKOVÁ, Zuzana. Výzkum informovanosti zákazníků o produktech a činnostech společnosti Moravská Vodárenská, a. s.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 12. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.