Výzkum informovanosti zákazníků o produktech a činnostech společnosti Moravská Vodárenská, a. s. – Bc. Zuzana KVĚTÁKOVÁ
Bc. Zuzana KVĚTÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Výzkum informovanosti zákazníků o produktech a činnostech společnosti Moravská Vodárenská, a. s.
Research On Brand And Product Awareness For Moravská Vodárenská, a. s.
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zprvu zabývám částí teoretickou, ve které se zaměřuji na problematiku marketingu služeb, informovanosti zákazníků, tj. marketingový výzkum, poté přejdu k metodám sběru informací, a to především dotazníkovému šetření. Teoretickou část završím problematikou způsobu psaní reklamního textu. V praktické části analyzuji daný podnik, kterým je Moravská Vodárenská, a.s., kde je mým …moreAbstract:
The bachelor theses consist of two main sections. The first will be the teoretical part, which will be mainly focused on service marketing, customer awareness, this is marketing research. Accordingly I will deal with methods of information, acquistion, mainly with Questionnaire disquisition. The teoretical part will ends with the problems about advertisement text. The practical section contains analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2008
Identifier:
10413
Thesis defence
- Date of defence: 14. 1. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KVĚTÁKOVÁ, Zuzana. \textit{Výzkum informovanosti zákazníků o produktech a činnostech společnosti Moravská Vodárenská, a. s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/e5bvu5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KVĚTÁKOVÁ, Zuzana. Výzkum informovanosti zákazníků o produktech a činnostech společnosti Moravská Vodárenská, a. s.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 12. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Moderní metody sběru informací v oblasti Country inteligence
Ivo Pěta -
Vybrané metody sběru dat pro výzkum manažerského rozhodování v prostředí byznys simulačních her
Michal Prokop -
Metody stanovení genetického založení vybraného druhu hospodářských zvířat
Eliška Vrbová -
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
Markéta Nováková -
Marketingový výzkum
Petr Beneš -
Marketingový výzkum
Kateřina Bachurová -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Vendula Holá -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná