Tadeáš Piechowicz

Bachelor's thesis

Implementace marketingových kampaní pro audiovizualní obsah a virtualní realitu

Implementation of marketing campaigns in audiovisual content and virtual reality.
Abstract:
V této práci si podrobně rozebereme možnosti při implementaci marketingových kampaní v audiovizuálním obsahu a virtuální realitě. Cílem práce bude čtenáře seznámit s problémy, které při tvorbě takové kampaně můžou vzniknout. Závěrem práce si představíme navrhovanou kampaň, tak aby si splňovala všechny zmíněná pravidla.
Abstract:
In this work, we will discuss in detail the possibilities in the implementation of marketing campaigns in audiovisual content and virtual reality. The work will aim to acquaint the reader with the problems that may arise in the creation of such a campaign. At the end of the work, we will show the proposed campaign so that it meets all the mentioned rules.Advertising in video games, Advertising in virtual …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
  • Reader: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.