Implementace marketingových kampaní pro audiovizualní obsah a virtualní realitu – Tadeáš Piechowicz
Tadeáš Piechowicz
Bachelor's thesis
Implementace marketingových kampaní pro audiovizualní obsah a virtualní realitu
Implementation of marketing campaigns in audiovisual content and virtual reality.
Abstract:
V této práci si podrobně rozebereme možnosti při implementaci marketingových kampaní v audiovizuálním obsahu a virtuální realitě. Cílem práce bude čtenáře seznámit s problémy, které při tvorbě takové kampaně můžou vzniknout. Závěrem práce si představíme navrhovanou kampaň, tak aby si splňovala všechny zmíněná pravidla.Abstract:
In this work, we will discuss in detail the possibilities in the implementation of marketing campaigns in audiovisual content and virtual reality. The work will aim to acquaint the reader with the problems that may arise in the creation of such a campaign. At the end of the work, we will show the proposed campaign so that it meets all the mentioned rules.Advertising in video games, Advertising in virtual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Reader: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PIECHOWICZ, Tadeáš. \textit{Implementace marketingových kampaní pro audiovizualní obsah a~virtualní realitu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/e5d15a/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Estrategias de traducción del lenguaje publicitario en la publicidad audiovisual anglófona de los productos de la higiene personal y cosmética: análisis comparativo de la traducción española y la checa
Jessica Kuželová -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Michaela Tesařová -
Localising Proper Names in Video Games: A Comparative Study
Tatiana Vojteková -
Analysis and Categorisation of Visualisations in Video Games
Dominik Masár -
Playful visualization: Evaluating data visualization in video games
Tereza Šťastná -
Learning English Through Interaction in Digital Video Games
Sabina Anežka Králová -
Product placement ve filmech Marvel Cinematic Universe
Eliška Filípková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková