Implementace marketingových kampaní pro audiovizualní obsah a virtualní realitu – Tadeáš Piechowicz
Tadeáš Piechowicz
Bakalářská práce
Implementace marketingových kampaní pro audiovizualní obsah a virtualní realitu
Implementation of marketing campaigns in audiovisual content and virtual reality.
Anotace:
V této práci si podrobně rozebereme možnosti při implementaci marketingových kampaní v audiovizuálním obsahu a virtuální realitě. Cílem práce bude čtenáře seznámit s problémy, které při tvorbě takové kampaně můžou vzniknout. Závěrem práce si představíme navrhovanou kampaň, tak aby si splňovala všechny zmíněná pravidla.Abstract:
In this work, we will discuss in detail the possibilities in the implementation of marketing campaigns in audiovisual content and virtual reality. The work will aim to acquaint the reader with the problems that may arise in the creation of such a campaign. At the end of the work, we will show the proposed campaign so that it meets all the mentioned rules.Advertising in video games, Advertising in virtual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Estrategias de traducción del lenguaje publicitario en la publicidad audiovisual anglófona de los productos de la higiene personal y cosmética: análisis comparativo de la traducción española y la checa
Jessica Kuželová -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Michaela Tesařová -
Playful visualization: Evaluating data visualization in video games
Tereza Šťastná -
Localising Proper Names in Video Games: A Comparative Study
Tatiana Vojteková -
Analysis and Categorisation of Visualisations in Video Games
Dominik Masár -
Learning English Through Interaction in Digital Video Games
Sabina Anežka Králová -
Product placement ve filmech Marvel Cinematic Universe
Eliška Filípková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková