Tadeáš Piechowicz

Bakalářská práce

Implementace marketingových kampaní pro audiovizualní obsah a virtualní realitu

Implementation of marketing campaigns in audiovisual content and virtual reality.
Anotace:
V této práci si podrobně rozebereme možnosti při implementaci marketingových kampaní v audiovizuálním obsahu a virtuální realitě. Cílem práce bude čtenáře seznámit s problémy, které při tvorbě takové kampaně můžou vzniknout. Závěrem práce si představíme navrhovanou kampaň, tak aby si splňovala všechny zmíněná pravidla.
Abstract:
In this work, we will discuss in detail the possibilities in the implementation of marketing campaigns in audiovisual content and virtual reality. The work will aim to acquaint the reader with the problems that may arise in the creation of such a campaign. At the end of the work, we will show the proposed campaign so that it meets all the mentioned rules.Advertising in video games, Advertising in virtual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
  • Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.