Marketingová strategie sportovních oddílů v nejvyšší české soutěži. Na příkladu florbalových oddílů. – Vladimír Jambor
Vladimír Jambor
Master's thesis
Marketingová strategie sportovních oddílů v nejvyšší české soutěži. Na příkladu florbalových oddílů.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Libor Svoboda
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAMBOR, Vladimír. \textit{Marketingová strategie sportovních oddílů v nejvyšší české soutěži. Na příkladu florbalových oddílů.}. Online. Master's thesis. Praha: Jan Amos Komensky University Prague. 2017. Available from: https://theses.cz/id/e5ei1n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Master programme / field:
Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights