Marketingová strategie sportovních oddílů v nejvyšší české soutěži. Na příkladu florbalových oddílů. – Vladimír Jambor
Vladimír Jambor
Master's thesis
Marketingová strategie sportovních oddílů v nejvyšší české soutěži. Na příkladu florbalových oddílů.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Libor Svoboda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAMBOR, Vladimír. \textit{Marketingová strategie sportovních oddílů v nejvyšší české soutěži. Na příkladu florbalových oddílů.}. Online. Diplomová práca. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/e5ei1n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Master programme / odbor:
Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva