Ing. Barbora Flegelová
Bakalářská práce
Etické limity v reklamě
Ethical Limits in Advertisement
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá etickými limity ve vztahu k sexistickému a stereotypnímu zobrazování muže a ženy v reklamě. Obecně definuje pojem reklama, psychologii v reklamě a její regulaci. Dále charakterizuje etiku a učení antických filozofů, na jejichž základě je odvozováno, co je etické a neetické chování. V praktické části je tento aparát využit k hodnocení jednotlivých televizních reklam, …víceAbstract:
This bachelor thesis is about ethical limits in relation to sexist and stereotyping image of men and women in advertising. Generally, it defines advertising, psychology in advertising and its regulation. Furthermore it characterizes ethics and ideas of ancient philosophers. Based on that it is deduced what is ethical and unethical behaviour. The practical part of the thesis utilizes the ethical rules …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xp9q9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Barbora BLAŽKOVÁ -
Gender a genderové stereotypy z pohledu mužů a žen žijících v rurálním prostředí
Hana Pokorná -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Gender Stereotypes in Fairytales: Cinderella
Jana Poskerová -
Ona a on: Genderové stereotypy ve výtvarném projevu u teenagerů.
Kateřina Hadravová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Genderové stereotypy v reklamě a jejich regulace dle českého práva
Leona Kroupová