Bc. Petra Arpášová
Diplomová práce
Klamavá reklama
Misleading advertising
Anotace:
První část diplomové práce je věnována historii reklamy, která má prvopočátek, již v daleké minulosti. Další podkapitolou jsou všeobecné pojmy z hlediska marketingu. Je zde jak marketingový mix, tak marketingová komunikace. Poslední podkapitolou je pojem „reklama“ v širším pojetí. Druhá kapitola je již zaměřena na klamavou reklamu, která vymezuje základní pojmy a popisuje i nekalou soutěž, do které …víceAbstract:
The first part of the thesis is devoted to the history of advertising, which started already in the distant past. Another subchapter in terms of marketing. There is both a marketing mix and marketing communication. The last subchapter brings the term “advertising” in a broader sense. The second chapter is focused on misleading advertising which is the basic definition of the concepts described here …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hm4uj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Václav Netolický
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Právní úprava internetového marketingu se zaměřením na behaviorální reklamu
Diana Homoláčová -
Právní úprava online marketingu v souvislosti s fenoménem „influencerů“ v ČR a ve světě
Dominika Pokludová -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Guerilla marketing a jeho právní regulace
Jan Pawlik -
Obchodní praktiky mobilního operátora a právní ochrana spotřebitele na příkladu O2 se zaměřením na mobilní marketing
Dana Horníková -
Guerilla marketing a právo proti nekalé soutěži
Jana Císková -
Marketing v neziskovém sektoru
Lukáš Šroub -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Tereza Veldová