Bc. Petra Arpášová

Diplomová práce

Klamavá reklama

Misleading advertising
Anotace:
První část diplomové práce je věnována historii reklamy, která má prvopočátek, již v daleké minulosti. Další podkapitolou jsou všeobecné pojmy z hlediska marketingu. Je zde jak marketingový mix, tak marketingová komunikace. Poslední podkapitolou je pojem „reklama“ v širším pojetí. Druhá kapitola je již zaměřena na klamavou reklamu, která vymezuje základní pojmy a popisuje i nekalou soutěž, do které …více
Abstract:
The first part of the thesis is devoted to the history of advertising, which started already in the distant past. Another subchapter in terms of marketing. There is both a marketing mix and marketing communication. The last subchapter brings the term “advertising” in a broader sense. The second chapter is focused on misleading advertising which is the basic definition of the concepts described here …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: PaedDr. Václav Netolický

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní