Význam formativního hodnocení v hodinách anglického jazyka – Bc. Simona HEJHALOVÁ
Bc. Simona HEJHALOVÁ
Diplomová práce
Význam formativního hodnocení v hodinách anglického jazyka
The value of formative assessment in English language classes
Abstract:
This thesis explores the importance of formative assessment in English language classes. The theoretical chapter presents the history of formative assessment and how it evolved, what formative assessment is and describes the key aspects, or strategies, of formative assessment. The chapter ends with a summary of other relevant research studies done on this topic. The method of action research was carried …víceAbstract:
Tato práce zkoumá význam formativního hodnocení v hodinách anglického jazyka. V teoretické části práce je představena historie a vývoj formativního hodnocení, co je to formativní hodnocení a co by mělo obsahovat - jeho klíčové strategie. Tato kapitola je zakončena přehledem dalších relevantních studií, které byly na toto téma vykonány. Pro praktickou část práce byla zvolena metoda akčního výzkumu, …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HEJHALOVÁ, Simona. Význam formativního hodnocení v hodinách anglického jazyka. Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy a Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová -
Formativní hodnocení žáků 2. stupně v hodinách anglického jazyka
Marie Horáková -
Formativní hodnocení v hodinách anglického jazyka na 2. st. ZŠ
Jitka Benešová -
Formativní hodnocení písemného projevu ve výuce anglického jazyka na středních školách
Adam TRETTER -
Formativní hodnocení mluvního projevu žáků ve výuce anglického jazyka na gymnáziu
Adéla VONDRÁKOVÁ -
Formativní a sumativní hodnocení ve vztahu ke školnímu klimatu
Ján Štefančík