Bc. Iveta Chlanová
Master's thesis
Návrh komunikační kampaně
Designing a communication campaign
Abstract:
Diplomová práce se věnuje návrhu komunikační kampaně pro nově otevřenou pobočku cestovní agentury. V rámci práce bude provedena situační analýza, na jejímž základě budou stanoveny komunikační cíle a navržena optimální komunikační strategie. Využity budou jednotlivé nástroje komunikačního mixu a to reklama, public relations, podpora prodeje a přímý marketing. K jednotlivým nástrojům bude stanoven rozpočet …moreAbstract:
This master thesis deals with the design of the communication campaign for the newly opened travel agency. Based on situation analysis will be specified communication objectives and designed communication strategy. As a tool of communication mix will be used advertising, public relations, sales promotion and direct marketing. For every tool will be determined budget and timetable. In conclusion the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gkz7l/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 2. 2015
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Efektivní komunikace v Public Relations – vyhodnocení případové studie
Alena Sládečková -
Analýza postavení a efektivnosti interních public relations v konkrétní společnosti
Tereza Košatová -
Public relations festivalu Advik
Lucie Číryová -
Aktuální trendy v public relations z pohledu české PR agentury
Radim Darebník -
Komunikace a public relations firmy Lasselsberger a.s.
Pavla Nováková -
Analýza public relations města Chrudimi v oblasti volnočasových tělocvičných aktivit
Daniel Palaščák -
Podíl marketingových komunikací na public relations parlamentní opoziční strany před volbami v roce 2006
Zdeňka HIMMELOVÁ