Bc. Iveta Chlanová

Master's thesis

Návrh komunikační kampaně

Designing a communication campaign
Abstract:
Diplomová práce se věnuje návrhu komunikační kampaně pro nově otevřenou pobočku cestovní agentury. V rámci práce bude provedena situační analýza, na jejímž základě budou stanoveny komunikační cíle a navržena optimální komunikační strategie. Využity budou jednotlivé nástroje komunikačního mixu a to reklama, public relations, podpora prodeje a přímý marketing. K jednotlivým nástrojům bude stanoven rozpočet …more
Abstract:
This master thesis deals with the design of the communication campaign for the newly opened travel agency. Based on situation analysis will be specified communication objectives and designed communication strategy. As a tool of communication mix will be used advertising, public relations, sales promotion and direct marketing. For every tool will be determined budget and timetable. In conclusion the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 2. 2015
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta