Bc. Iveta Chlanová
Diplomová práce
Návrh komunikační kampaně
Designing a communication campaign
Anotace:
Diplomová práce se věnuje návrhu komunikační kampaně pro nově otevřenou pobočku cestovní agentury. V rámci práce bude provedena situační analýza, na jejímž základě budou stanoveny komunikační cíle a navržena optimální komunikační strategie. Využity budou jednotlivé nástroje komunikačního mixu a to reklama, public relations, podpora prodeje a přímý marketing. K jednotlivým nástrojům bude stanoven rozpočet …víceAbstract:
This master thesis deals with the design of the communication campaign for the newly opened travel agency. Based on situation analysis will be specified communication objectives and designed communication strategy. As a tool of communication mix will be used advertising, public relations, sales promotion and direct marketing. For every tool will be determined budget and timetable. In conclusion the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gkz7l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Efektivní komunikace v Public Relations – vyhodnocení případové studie
Alena Sládečková -
Analýza postavení a efektivnosti interních public relations v konkrétní společnosti
Tereza Košatová -
Public relations festivalu Advik
Lucie Číryová -
Aktuální trendy v public relations z pohledu české PR agentury
Radim Darebník -
Komunikace a public relations firmy Lasselsberger a.s.
Pavla Nováková -
Analýza public relations města Chrudimi v oblasti volnočasových tělocvičných aktivit
Daniel Palaščák -
Podíl marketingových komunikací na public relations parlamentní opoziční strany před volbami v roce 2006
Zdeňka HIMMELOVÁ