Bc. Iveta Chlanová

Diplomová práce

Návrh komunikační kampaně

Designing a communication campaign
Anotace:
Diplomová práce se věnuje návrhu komunikační kampaně pro nově otevřenou pobočku cestovní agentury. V rámci práce bude provedena situační analýza, na jejímž základě budou stanoveny komunikační cíle a navržena optimální komunikační strategie. Využity budou jednotlivé nástroje komunikačního mixu a to reklama, public relations, podpora prodeje a přímý marketing. K jednotlivým nástrojům bude stanoven rozpočet …více
Abstract:
This master thesis deals with the design of the communication campaign for the newly opened travel agency. Based on situation analysis will be specified communication objectives and designed communication strategy. As a tool of communication mix will be used advertising, public relations, sales promotion and direct marketing. For every tool will be determined budget and timetable. In conclusion the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta