Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami – Bc. Hana Eichlerová
Bc. Hana Eichlerová
Diplomová práce
Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami
Marketing Communications of the Tesla Lighting Brand Across Cultures
Anotace:
Cílem diplomové práce s názvem Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami je navrhnout komunikační kampaň na sociálních sítích značky pro německý trh. Teoretická část věnuje pozornost základním teoretickým poznatkům v oblasti digitálního marketingu a jeho nástrojům, komunikačního mixu, marketingové komunikace, globalizace, značky, kultury a kulturním rozdílům. Praktická cast poskytuje …víceAbstract:
The aim of the thesis entitled Marketing communication of Tesla lighting across cultures is to design a social media campaign for the German market. The theoretical part focuses on basic theoretical knowledge in the field of digital marketing and its tools, communication mix, marketing communication, globalization, brand, culture and cultural differences. The practical part provides answers to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Eichlerová, Hana. Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Digitální marketing včetně projektové studie
Anna Přibylová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média
Nikola Herodesová -
Facebook Marketing
Eliška Benešová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková