Sociální CRM středoevropských společností v oboru technologie, komunikace a média – Bc. Jan Němec
Bc. Jan Němec
Master's thesis
Sociální CRM středoevropských společností v oboru technologie, komunikace a média
Social CRM of Central European companies in the field of technology, communications and media
Abstract:
Cílem práce je zjistit charakter sociálního CRM uskutečňovaného ve vybraných středoevropských firmách orientujících se na trh B2C a B2B. Pro tento účel jsou vybrány firmy z oboru technologie, komunikace a média z databáze společnosti Deloitte CE Top 500. Celkově je vybráno 23 společností, z nichž 18 je orientovaných na B2C a 5 na B2B. Tyto firmy jsou podrobeny obsahové analýze pomocí sociální sítě …moreAbstract:
Aim of this theses is to find out character of social CRM realized in selected Central European B2C-oriented and B2B-oriented companies. For this purpose, the companies from the field of technology, communication and media from the Deloitte CE Top 500 database are selected. Overall 23 companies are selected, of which 18 are B2C-oriented and 5 are B2B-based. These companies are being analyzed using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 8. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM5140
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NĚMEC, Jan. \textit{Sociální CRM středoevropských společností v oboru technologie, komunikace a média}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/e5zppn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Sociální CRM spotřebitelských řetězců
Roman Kelner -
Sociální CRM českých bankovních institucí
Jan Veselý -
Vliv faktorů na popularitu facebookových příspěvků společností B2B
Kateřina VOJČOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights