Monika Hrstková

Master's thesis

Marketingová komunikace B2B firmy na sociálních sítích

Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat možnosti marketingové komunikace na sociálních sítích pro firmu ze sektoru B2B a následně vytvořit vhodný plán marketingu na sociálních sítích pro firmu z tohoto sektoru. Nejprve jsou vymezeny teoretické předpoklady tohoto oboru, který vychází z internetového marketingu. Popsány jsou tři nejdůležitější sítě pro B2B marketing, a to sítě Facebook, LinkedIn a Twitter …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to analyse possibilities of social media marketing communication for a B2B company and, based on the analysis, to create a suitable social media marketing plan for a concrete company. Firstly, the theoretical basis of social media marketing is defined. The most important social networks for B2B marketing, Facebook, LinkedIn and Twitter, are described. In the second …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2017

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku