Marketingová komunikace B2B firmy na sociálních sítích – Monika Hrstková
Monika Hrstková
Master's thesis
Marketingová komunikace B2B firmy na sociálních sítích
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat možnosti marketingové komunikace na sociálních sítích pro firmu ze sektoru B2B a následně vytvořit vhodný plán marketingu na sociálních sítích pro firmu z tohoto sektoru. Nejprve jsou vymezeny teoretické předpoklady tohoto oboru, který vychází z internetového marketingu. Popsány jsou tři nejdůležitější sítě pro B2B marketing, a to sítě Facebook, LinkedIn a Twitter …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to analyse possibilities of social media marketing communication for a B2B company and, based on the analysis, to create a suitable social media marketing plan for a concrete company. Firstly, the theoretical basis of social media marketing is defined. The most important social networks for B2B marketing, Facebook, LinkedIn and Twitter, are described. In the second …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2017
Identifier:
http://theses.cz/id/e60pnb/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2017
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRSTKOVÁ, Monika. \textit{Marketingová komunikace B2B firmy na sociálních sítích}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2017. Available from: https://theses.cz/id/e60pnb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Theses on a related topic
-
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Influence of Social Media on a Businesses Outreach
Ulugbek Ismadiyarov -
Improving User Experience and Conversion Rates in E Commerce through Content in an Industry-specific B2B Environment
Adéla Hurtíková -
Vliv faktorů na popularitu facebookových příspěvků společností B2B
Kateřina VOJČOVÁ -
Komunikační strategie na B2B pro Adwheels
Matěj Halama -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Nejvhodnější platforma sociálních médií pro B2B marketing
Sang Tran Pham Nguyen -
Vliv obsahového marketingu na růst a vývoj firmy v oblasti B2B
Barbora Buriánková