Influence of Social Media on a Businesses Outreach – Ulugbek Ismadiyarov
Ulugbek Ismadiyarov
Bakalářská práce
Influence of Social Media on a Businesses Outreach
Abstract:
This thesis examines the role of social media, particularly Instagram, in improving outreach, loyalty, and trust for educational service providers, using Studyin.University as a case study. Through a literature review and empirical analysis, including Instagram analytics and a targeted questionnaire, the research identifies the strategic benefits of active social media engagement. Results indicate …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Jared Daniel Jacques
- Oponent: Kristýna Kučírková, MSc
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
Ruijie Yan -
The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior
Zaur Seyidli -
Social Media Marketing
Marco Antonio Alves Junior -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Business Cycle Theory and Marketing
Diana Yermukhanova -
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová
Název
Vložil
Vloženo
Práva