Marketingový výzkum kritických zdrojů konkurenčních výhod v oblasti servisu výtahů – Oto Glac
Oto Glac
Diplomová práce
Marketingový výzkum kritických zdrojů konkurenčních výhod v oblasti servisu výtahů
Marketing Research of the Major Sources of Competitive Advantages in Lift Servicing
Anotace:
V této diplomové práci se zabývám marketingovým výzkumem kritických zdrojů konkurenčních výhod v oblasti servisu výtahových zařízení. Výzkum je realizován pro firmu Výtahy Ostrava, spol. s r.o., která požaduje ohodnocení své pozice mezi svými největšími konkurenty v dané lokalitě. Obsahem této práce je zejména porovnání vybraných kritérií mezi konkurenčními poskytovateli servisních služeb. V závěru …víceAbstract:
This diploma thesis deals with a marketing research of crucial sources of competitive advantages in elevator systems‘ area. The research is was prepared especially for Výtahy Ostrava Ltd., which required evaluation of its position among other rival companies in the near area. The aim of the thesis is especially to compare particular criteria between the rival service providers. In the conclusion of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/99113
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Václav Nétek
- Oponent: Michal Doležal
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GLAC, Oto. \textit{Marketingový výzkum kritických zdrojů konkurenčních výhod v oblasti servisu výtahů}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/e65nk5/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Performance pay as a competitive advantage and weapon
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Socio-emotional wealth of family business as a source of competitive advantage
Safarli Safarli -
Branding as a Source of Competitive Advantage
Anna Kristina Rezutka -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
Effective Recruiting as a Competitive Advantage
Gulden Zhumasheva -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova -
How can E-commerce help organizations to build a competitive advantage over its competitors
Vahe Ttuyan