Možnosti a perspektívy marketingovej komunikácie banky so svojimi klientmi – Bc. Karina Malčická
Bc. Karina Malčická
Bakalářská práce
Možnosti a perspektívy marketingovej komunikácie banky so svojimi klientmi
Opportunities and prospects for bank marketing communication of bank and its clients
Abstract:
This bachelor thesis is focus on bank marketing communication with its clients. First chapter is focuse on theoretical limited relative conceptions on marketing communication. Second chapter contains analysis of communications tools applicated on specific bank. The main intent of this chapter is analyzed of marketing communication with the help of answer sheet. Research is reflexing form of prefer …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou banky so svojimi klientmi. Prvá kapitola je zameraná na teoretické vymedzenie pojmov súvisiacich s marketingovou komunikáciou. Druhá kapitola obsahuje analýzu komunikačných nástrojov aplikovaných na konkrétnu banku. Hlavným zámerom tejto kapitoly je analýza marketingovej komunikácie za pomoci dotazníka. Prieskum odzrkadľuje formu komunikácie preferujúcu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/t383r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MALČICKÁ, Karina. \textit{Možnosti a perspektívy marketingovej komunikácie banky so svojimi klientmi}. Online. Bakalářská práce. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s., Bankovní institut vysoká škola SK. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/e67vp7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication and their influence on the income of the company
Anastasiia Glazova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
Ilya Gorbatov -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova