Systém pro správu klientských požadavků – Bc. Pavel Tlapák
Bc. Pavel Tlapák
Bakalářská práce
Systém pro správu klientských požadavků
Help Desk System
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou a implementací systému pro správu klientských požadavků vytvářeného pro společnost tlapka-design.cz. Výsledkem je helpdesk systém, který slouží jako nástroj zjednodušující komunikaci mezi dodavatelem a klientem a zároveň i komunikaci uvnitř dodavatelské společnosti. Cílem aplikace je zajistit přehledný a jasný proces řešení klientských požadavků od jejich zadání až po …víceAbstract:
This thesis pursues analysis and implementation of client requirement management system creating for tlapka-design.cz. The result is helpdesk system which is used as a tool for simplifying communication between supplier and client and also inside supplier?s company. The aim of this application is to ensure transparent and clear client requirement management process from requirement entering to final …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Lukáš Čegan, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tlapák, Pavel. Systém pro správu klientských požadavků. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Automatická správa požadavků v softwarových firmách
Martin Chapčák -
Vývoj webové aplikace Helpdesk pro společnost Softbit Software, s.r.o.
David Urban -
Realizace webové aplikace Helpdesk pomocí vhodného testovacího nástroje
Zbyněk Richter -
Webová aplikace HelpDesk a synchronizace dat
Pavel Balogh -
Webová aplikace pro správu dotazů uživatelů webové stránky
Adam Studenič -
Aplikace pro zákaznickou podporu
Radim Žaluda -
Implementácia metodiky (rámcov) ITIL pre Helpdesk MENDELU
Michelle Jantulíková -
Komplexné riešenie HelpDesk pre podporu informačného systému QI
Barbora Štupáková