Bc. Pavel Tlapák

Bachelor's thesis

Systém pro správu klientských požadavků

Help Desk System
Abstract:
Tato práce se zabývá analýzou a implementací systému pro správu klientských požadavků vytvářeného pro společnost tlapka-design.cz. Výsledkem je helpdesk systém, který slouží jako nástroj zjednodušující komunikaci mezi dodavatelem a klientem a zároveň i komunikaci uvnitř dodavatelské společnosti. Cílem aplikace je zajistit přehledný a jasný proces řešení klientských požadavků od jejich zadání až po …more
Abstract:
This thesis pursues analysis and implementation of client requirement management system creating for tlapka-design.cz. The result is helpdesk system which is used as a tool for simplifying communication between supplier and client and also inside supplier?s company. The aim of this application is to ensure transparent and clear client requirement management process from requirement entering to final …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Lukáš Čegan, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Tlapák, Pavel. Systém pro správu klientských požadavků. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky

University of Pardubice

Faculty of Electrical Engineering and Informatics

Bachelor programme / field:
Information Technology / Information Technology