Bc. Pavel Tlapák
Bachelor's thesis
Systém pro správu klientských požadavků
Help Desk System
Abstract:
Tato práce se zabývá analýzou a implementací systému pro správu klientských požadavků vytvářeného pro společnost tlapka-design.cz. Výsledkem je helpdesk systém, který slouží jako nástroj zjednodušující komunikaci mezi dodavatelem a klientem a zároveň i komunikaci uvnitř dodavatelské společnosti. Cílem aplikace je zajistit přehledný a jasný proces řešení klientských požadavků od jejich zadání až po …moreAbstract:
This thesis pursues analysis and implementation of client requirement management system creating for tlapka-design.cz. The result is helpdesk system which is used as a tool for simplifying communication between supplier and client and also inside supplier?s company. The aim of this application is to ensure transparent and clear client requirement management process from requirement entering to final …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Lukáš Čegan, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tlapák, Pavel. Systém pro správu klientských požadavků. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniversity of Pardubice
Faculty of Electrical Engineering and InformaticsBachelor programme / field:
Information Technology / Information Technology
Theses on a related topic
-
Automatická správa požadavků v softwarových firmách
Martin Chapčák -
Systém pro správu požadavků při správě nemovitostí
Matěj Pekárek -
Vývoj webové aplikace Helpdesk pro společnost Softbit Software, s.r.o.
David Urban -
Realizace webové aplikace Helpdesk pomocí vhodného testovacího nástroje
Zbyněk Richter -
Webová aplikace HelpDesk a synchronizace dat
Pavel Balogh -
Webová aplikace pro správu dotazů uživatelů webové stránky
Adam Studenič -
Aplikace pro zákaznickou podporu
Radim Žaluda -
Implementácia metodiky (rámcov) ITIL pre Helpdesk MENDELU
Michelle Jantulíková