Analýza rizik nákupu a jejich minimalizace – Barbora Kopečková
Barbora Kopečková
Bakalářská práce
Analýza rizik nákupu a jejich minimalizace
Risk Analysis of a Purchasing and Their Minimalization
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Analýza rizik nákupu a jejich minimalizace" je provedení analýzy nákupního systému v podniku ABC. Teoretická část je zaměřena na funkce nákupu, jeho organizaci a analýzu rizik. V praktické části této bakalářské práce je řešen nákupní proces firmy. Aplikováním analýzy SWOT a Skórovací metody s mapou rizik byly zjištěny nedostatky v oblasti nákupu a následně navržena vhodná …víceAbstract:
Bachelor thesis Risk Analysis of a Purchasing and Their Minimalization is analyzing the purchasing system at company ABC. The theoretical part is focused on purchasing function, its organization and risk analysis. In the practical part of this thesis is solved purchasing process of the company. By applying the SWOT analysis and scoring methods with the map of risks were identified deficiencies in procurement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Zveřejnit od: 13. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kopečková, Barbora. Analýza rizik nákupu a jejich minimalizace. Uherské Hradiště, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Procesní inženýrství / Ovládání rizik
Práce na příbuzné téma
-
Obchodní strategie vybraného velkoobchodu
Monika LÖFFELMANNOVÁ -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
Olga Čermáková -
Posouzení efektivity akciového trhu a výběr vhodné investiční strategie
Kamila JAKLOVÁ -
Organizace nákupu v podnicích s divizionální strukturou
Eva Švandová -
Organizace nákupu jako faktor konkurenceschopnosti podniku
Martin Odehnal -
Organizace nákupu jako faktor konkurenceschopnosti podniku
Magdaléna Sikorová -
Organizace nákupu jako faktor konkurenceschopnosti podniku
Jakub Krejčí -
Organizace nákupu a její vliv na konkurenceschopnost podniku
Martin Holubčík